Skoleboden

Mølholm Skole har en velfungerende Skolebod.

Skoleboden har et godt udvalg af måltider til en absolut god pris.
Skoleboden er en følge af skolens sundhedspolitik. Vi vil gerne tilbyde eleverne et supplement til madpakken eller en erstatning for madpakken. Vi tilbyder derfor i skoleboden sunde måltider, som kan mætte til en lang skoledag.
Skoleboden har hver formiddag, forskellige friskbagte boller med smør, ost og marmelade.
Til frokost er der hverdag en lækker lun ret med tilhørende salat. Du kan også vælge at købe en god sandwich, juice, vand, frugt, suppe osv.
Skoleboden ledes af Nicolai Rieck og drives derudover sammen med frivillige voksne og frivillige elever fra 6. klasser

Hvis du selv er interesseret eller kender nogen, der gerne vil bruge en del af fritiden på frivilligt arbejde på let arbejde i skoleboden, kan du henvende dig til
Nicolai Rieck 20510277

Nicolai Rieck