Frivillige

frivillig

Jobbeskrivelse:

Sammen med andre frivillige være med til at forberede og servere mad for børnene på Mølholm Skole. Samtidig er det vigtigt at skabe en god stemning omkring skoleboden. Typisk arbejde vil være at forberede salatbord, pakke varer ud og lettere oprydning og opvask. Du får op til 3-4 kolleger i løbet af en arbejdsdag.

Skolen har ansat en leder for skoleboden, som står for indkøb mv. og har ansvaret for skoleboden.

Som frivillig på Mølholm Skole bliver du en del af personalet på en stor arbejdsplads med mange kolleger. Du får et socialt netværk, der kan være til gavn for dig i mange andre situationer. Skolen er meget opmærksom på at det skal være sjovt at være frivillig, og du vil være en naturlig del af de sociale arrangementer på skolen. Vi vil forsøge at bygge et fællesskab op omkring arbejdet iskoleboden, hvor der lægges vægt på samværet med børnene og det at ”gøre en forskel” ihverdagen.

Du vil også kunne bruge din reference fra arbejdet fremadrettet til f.eks. søgning af andre jobs.

Antal timer:

1-2 dage om ugen fra kl. 9 – 13. Hvis du har lyst og tid, er du velkommen til at komme flere dage. (Arbejdet forgår på skoledage)

Særlige kvalifikationer:

I dit arbejde vil du være i tæt kontakt med børnene, så det er vigtigt, at du har lyst til at arbejde med børn.

Som frivillig medarbejder på en skole, skal du have en pletfri børneattest, og FrivilligCenter Vejle eller skolen hjælper med at skaffe en.

Mølholm Skole,

Tankegangen 5, 7100 Vejle