Indskrivnings brev 0.årg.

Velkommen til Mølholm Skole

Nu er det snart tiden for indskrivning af elever til skoleåret 2023-2024.

Indskrivning for 0. årgang til skoleåret 2023-24 foregår i Vejle Kommune som digital indskrivning fra Vejle Kommunes hjemmeside. Du får adgang til indskrivningen ved at benytte digital signatur eller Nem-Id (kan bestilles på www.nemid.nu). Samtidig kan du via et link tilmelde dit barn til SFO.

Den digitale indskrivning skal foregå fra den (dato kommer) november 2022 til den (dato kommer) december 2022.

I den periode er der ”åbent” for indskrivning for

Alle børn født i tidsrummet 1/1 2016 – 31/12 2017

På adressen www.vejle.dk/skolestart.

Når indskrivningen er afsluttet modtager I i uge 8 et brev om at jeres barn har fået plads på Mølholm Skole samt datoer for forældremøde og åbent hus arrangement.

Når skolestarten nærmer sig, modtager I de endelige invitationer til forældremøde og Åbent Hus arrangement.

Ønskes yderligere information om skolen kan i kigge videre her på skolens hjemmeside.

Hvis I har spørgsmål i forbindelse med indskrivningen eller andet, er I velkommen til at kontakte skolen.

Vi glæder os til at byde jer og jeres barn velkommen på Mølholm Skole.

Peter Nødskov

Skoleleder

Vejle Kommunes behandling af dine personoplysninger
Vejle Kommune er dataansvarlig for behandlingen af de data, som vi har modtaget om dig. Vi følger reglerne i Databeskyttelsesloven og Databeskyttelsesforordningen. Vores kontaktoplysninger fremgår af brevet.
Hvis du har spørgsmål til vores behandling af dine oplysninger, er du altid velkommen til at kontakte vores databeskyttelsesrådgiver Bech-Bruun Advokatpartnerselskab, CVR nr.38538071, Værkmestergade 2, 8000 Aarhus C
Du kan kontakte vores databeskyttelsesrådgiver på følgende måder:
Telefonnummer: 72273002
dpo.vejle@bechbruun.com
Sikker beskedfunktion via https://dpo.bechbruun.com/vejle
Vi opfordrer til, at du bruger den sikre beskedfunktion, hvis din henvendelse indeholder følsomme eller fortrolige oplysninger.
Formålet med behandling af dine data
Formålet med anvendelse af dine personoplysninger og det anvendte lovgrundlag til sagsbehandlingen fremgår af brevet. Hvis vi videregiver dine data til andre databehandlere, fremgår det af brevet.
Opbevaring af dine personoplysninger
Vi opbevarer dine data, indtil opbevaringspligten udløber, hvilket afhænger af den lovgivning, der er anvendt i forbindelse med sagsbehandlingen. Vejle Kommune sletter dine oplysninger, når opbevaringspligten udløber, og et eventuelt arkiveringskrav er opfyldt.
Retten til at trække samtykke tilbage
I de tilfælde, hvor du har givet samtykke til behandling af dine personoplysninger, har du til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Dette kan du gøre ved at kontakte os på de kontaktoplysninger, der fremgår af brevet. Hvis du vælger at trække dit samtykke tilbage, påvirker det ikke lovligheden af vores behandling af dine personoplysninger på baggrund af dit tidligere meddelte samtykke og op til tidspunktet for tilbagetrækningen. Hvis du tilbagetrækker dit samtykke, har det derfor først virkning fra dette tidspunkt.
Dine rettigheder
Du har efter Databeskyttelsesforordningen følgende rettigheder: Ret til at se oplysninger, ret til berigtigelse, ret til indsigelse. I særlige tilfælde har du ret til sletning eller begrænsning af behandling af dine data. Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på
www.datatilsynet.dk
Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte vores databeskyttelsesrådgiver.
Klagemuligheder
Du har ret til at indgive en klage til Datatilsynet, hvis du er utilfreds med den måde, vi behandler dine personoplysninger på. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på
www.datatilsynet.dk

Indskrivningsbrev 2021.pdf

Shape Created with Sketch.